Kategóriák
Főoldal
Akciós termékek
Vadászat
Keresőtávcsövek
Céltávcsövek
Távolságmérők
Lámpák
Lábbelik, bakancsok, csizmák, cipők
Kések, tőrök
Trófeaalátétek
Hátizsákok és táskák
Kéz és lábmelegítő
Ajándék és dísztárgyak
Fegyver kiegészítők, ápolás, aggaték
Vadhívás
Vadkamerák
Aromák, vad és szúmyogriasztás
Vadászruházat
BLASER Active Outfits
DEERHUNTER Outdoor Clothing
FJÄLL RÄVEN ruházat
JAGDHUND vadászruházat
Leszsákok
Vadászzokni
Ruházat terepre
Szabadidő és túrázás
Férfi ruházat
Női ruházat
Gyermekeknek
Hálózsákok
Túra és hátizsákok
Termoszok, bögrék
Főzés és ami ahhoz kell
Vizi sporteszközök
Terepjáró felszerelés
Csörlők
Vontatás
Seklik

Infobox
Céginformáció
Webshop használata
Csomagküldési információk
Általános Szerződési Feltételek
Adatvédelmi szabályzat
Kapcsolat
Mérettáblázat
Hírlevél Feliratkozás
Fizetési tájékoztató

Időjárás
Magyarország

Ügyfélszolgálat
Holdfázis
Holdkelte-holdnyugta naptár >>

A lapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak!

Kiszállítási díjak:
15 000 Ft vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes,
utánvétes vásárlás esetén
a kiszállítás ára 1300 Ft,
előreutalással 1100 Ft.


DEERHUNTER Lofoten nadrág
16.500 Ft
Cserkelő hátizsák, Anikó 30 l
9.900 Ft
Olight M2X Magyar Vadász fegyverlámpa szett
56.990 Ft
RAM2 baseball sapka, 117044-071/668
10.500 Ft
Delta Titanium 2.5-10x56 HD
189.000 Ft
Bőr derékszíj, fonott disznófejjel
4.500 Ft
Az Ön kosarában jelenleg
0 termék található
Tovább a kosár oldalra >>
Keresés az adatbázisban
Bejelentkezés Regisztráció | Elfelejtett jelszó
2018. 09. 25. Kedd - Eufrozina, Kende
Csomagküldési információk
 

Csomagküldési Információ


Tisztelt Ügyfeleink és leendő Ügyfeleink!!

Nagyon köszönjük, hogy vásárlásukkal megtisztelik a Huntland Webshop-ot.


Böngészés és vásárlás a Webáruházban

Honlapunkon tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal. Webáruházunkon történő regisztráció nélkül is tájékozódhat a részletekről. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldalon lévő menüsorból választhatja ki. Egy kategórián belül több alcsoportot is találhat, amelyek a könnyebb eligazodást szolgálják. Minden csoporthoz csakúgy mint az egyes termékekhez részletesebb összefoglaló leírás is tartozik. A termékek listája egyben az árlistánk is. A webáruházunkban minden termékünk árát bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldala jelenik meg, ahol a részletes leírás mellett képet is talál az adott termékről. A képre kattintva, nagyítva is megjelenik az oldalon. (FIGYELEM! A képek néhány termék esetében a gyártó katalógusából vagy weboldaláról származó "illusztrációk". 

Adatbázisunkat cégünk munkatársai igyekeznek rendszeresen karbantartani, azonban a gyártók mindegyike fenntartja a jogát arra, hogy értesítés nélkül megváltoztassa a gyártásban lévő készülékek címkéjét, hogy azok felépítése, és technikai kialakítása a folyamatos fejlesztések során változik. Mivel nem minden esetben kapunk ezekről a változtatásokról értesítést, ezért a weboldalunkon közölt adatok CSUPÁN TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰEK, és azok pontosságáért az itt leírt okok miatt nem tudunk teljes felelősséget vállalni - mindezek mellett igyekszünk minden változtatást a lehető leggyorsabban felvezetni oldalunkra. Amennyiben eltérést, frissítési elmaradást találna az adatbázisunkban, kérjük jelezze azt felénk telefonos elérhetőségeinken, vagy e-mailben, hogy mielőbb a lehető legfrissebb információval tudjunk szolgálni.




Webshop -on történő megrendelés menete:

Ha szeretne vásárolni a Huntland Shop webáruházán keresztül, akkor mindenféleképpen regisztrálnia kell magát az oldalon, illetve azt követően be kell jelentkeznie rendszerünkbe, mert különben a kosárba rakott termékeket nem tudja megrendelni, tehát nem tudja használni a webáruházat. A regisztráció, illetve a bejelentkezés lehetőségét az oldal jobb felső sarkában érheti el.

Ön minden Weboldalunkon szereplő termékünket meg tudja rendelni a termék mellett található kosárba teszem gomb segítségével.

A kosarának tartalmát az oldal jobb felső részén található nagy Kosár ikonra kattintva tudja átnézni, módosítani, összegezni. A konkrét rendelés leadásához be kell jelentkezni és regisztrálni az oldalunk jobb felső sarkában található regisztráció menüpont alatt.


A regisztráció menüpontban értelemszerűen minden adatot ki kell tölteni, ami szükséges a webshop -on keresztüli rendeléshez. (szállítási cím, elérhetőség, számlacím stb…) Ezen adatokat a rendelés leadásáig van módja megváltoztatni. A Megrendelés gomb leadása után az info@huntland.hu email címre kérjük küldje el ha ettől szeretne eltérni. Erre a csomag feladásáig van módja!

A sikeres regisztrációt követően Ön a jelszavával belép az oldalra szintén a jobb felső sarokban található belép gomb segítségével. A regisztrációt követő első alkalommal és csak akkor, kérjük frissítse az oldalt a gépén vagy lépjen ki és vissza, hogy a szerver közben aktívnak vegye a regisztrációját. 

A Webshop-ban minden terméke mellett megtalálja a kosár ikont. Erre kattintva tudja a kosárba helyezni a terméket. A kosár oldalon tudja a termékeket kivenni vagy a darabszámokat változtatni, egészen a megrendelés leadása fül megnyomásáig. HA ezután szeretne változtatni bármit a kosárban, megteheti, hívja a központi számot vagy írjon az info@huntland.hu címre. 


A Belépés után a kosár tartalmában már csak rá kell klikkelnie a Rendelés feladása gombra és ezzel Ön már meg is rendelte a kiválasztott terméket. Ezzel az átvételkor fizetési kötelezettség terheli utánvét esetén. 

A weboldalunkon keresztül rendelt termék(ek)ről, a rendelés után kap egy e-mailt a regisztrációban megadott e-mail címre. Ez egy online megrendelő, amely az Ön által megrendelt termék(ek) listáját és azok árait tartalmazza. Kérjük, ellenőrizze az e-mailben kapott adatokat, és amennyiben bármilyen hibát talál, kérjük, azonnal jelezze az info@huntland.hu címen, vagy telefonon a 06-52-456-372 telefonszámon. A megrendelés visszaigazolásáról küldött e-mail nem számla. A számlát a termék kiszállításakor kapja meg. A termék tulajdonjoga is ekkor érvényesül.

Amennyiben az Ön megrendelésében hibát fedezünk fel, a rendelés feldolgozása előtt kapcsolatba lépünk Önnel, hogy tájékoztassuk a hibáról és a helyes adatokról. Ezután Ön törölheti vagy módosíthatja rendelését, immár a helyes adatokkal. Abban az esetben, ha többszöri próbálkozás után sem tudunk kapcsolatba lépni Önnel, úgy veszzük, mintha töröltette volna a rendelést.

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (a 27% Áfát tartalmazó ár). A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

A weboldalon leadott minden megrendelés elfogadásához cégünk jóváhagyása szükséges. Fenntartjuk a jogot, hogy bármilyen rendeléstől, bármilyen okból elálljunk. A vásárolt áruk jellemzőit, tulajdonságait a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A Huntland Shop nem garantálja, hogy a jelen oldalakon található anyagok pontosak és teljesek. Webáruházunk bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található termékek információit, leírásait valamint árait.


A Huntland Shop Webáruház csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi formában is leadhatja:

Az info@huntland.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve (erre a névre állítjuk ki a számlát), a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), illetve egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből nincs, vagy nem az Ön által rendelt kivitelben).
A 06/30-9357-664 telefonszámon. Hétköznap 08-18 óra óra között munkatársunk telefonon felveszi a rendelést, munkaidőn kívül viszont csak a fent említett e-mail címre küldve oldható meg a rendelés leadása, de CSAK akkor foglalkozunk vele, ha megad egy létező telefonszámot, amin vissza tudjuk igazolni a megrendelést. Az így leadott rendelésekre ugyanazok a szállítási és fizetési feltételek érvényesek, mint a webshop -unkon át leadott rendelésekre.

Amennyiben a LEADOTT megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, vagy a rendelt színárnyalatból, stb.) munkatársunk a megadott telefonszámon vagy e-mail címen megkeresi Önt. (Ezért nagyon fontos valamilyen telefonszám megadása - akit nem tudunk elérni, azzal nem tudunk egyeztetni, és arra fogunk várni, hogy mikor olvassa el az e-mailjét. Ha nem tudjuk valakivel felvenni a kapcsolatot, és a rendelésével olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!


Csomagküldés 24 órán belül az EXPRESSONE futárszolgálattal:

Raktáron lévő terméket minden munkanapon 12 óráig leadott rendelést a következő munkanapon az EXPRESSONE futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás az Egész ország területére vonatkozik. 

Amennyiben nincs a termék a raktárunkban, azonnal megrendeljük a beszállítóntól. Ebben az esetben a szállítási idő 3-12 munkanap is lehet. Ez attól függ a gyártónál van e raktáron, illetve a földrajzi elhelyezkedés miatt is több napot vesz igénybe míg beérkezik hozzánk. Ebben az esetben telefonon vagy levélben egyeztetünk a Megrendelővel, hogy a várható szállítási időpont megfelelő e számára.

Cégünk igyekszik a csomagolási- és szállítási biztonságot szemelőtt tartani ezért a EXPRESSONE futárszolgálattal szállítjuk ki! 

A megrendelt termék CSAK egyszeri kiküldésre érvényes, viszont amennyiben a csomagot "nem vette át", "az átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza, fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megtagadjuk. A kellemetlenségek elkerülése végett, kérem adjon meg egy telefonos elérhetőséget, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk el tudja Önt érni.

Amennyiben szeretne információt kapni arról, hogy az Ön által megrendelt termék hol van (TOF-depó, futár, stb. - részletes nyomkövetése van minden csomagnak), hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol megadják Önnek a megrendelt termék csomagszámát, így ha Ön az EXPRESSENE központi 06 (1) 8 777 400 számát tárcsázza, információt kap ,hogy hol jár megrendelése.

Házhozszállítással történő rendelés esetén, kérjük átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni központunkba. Kérjük észrevételeiről írásban tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.


Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, mert emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt - akkor kérjük JELEZZE ügyfélszolgálatunknak a problémát, mert minden olyan esetben, amikor ilyen előfordul, természetesen van lehetőség arra, hogy a csomagot újra kiküldjük (akár a saját költségünkön is). Ezzel a korlátozással nem a VÁSÁRLÓINKnak akarunk kellemetlenséget okozni, az a célunk, hogy minél jobban és színvonalasabban kiszolgáljuk őket! Ennek a korlátozásnak az a célja, hogy a komolytalan, rosszindulatú, vagy valótlan megrendeléseket és megrendelőket kiszűrjük.

A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor az EXPRESSONE munkatársának kell kifizetnie. Amennyiben Ön a kiszállítás idejében nem tartózkodna a megadott címen, aTRANS-O-FLEX  üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről. Az EXPRESSONE -nél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása: a 06(1) 8 777 400 telefonszámon a csomagszámra hivatkozva. EXPRESSONE  3 munkanapon át őrzi a csomagot, és kísérli meg ismét a kézbesítését. Ha a csomagot ez idő alatt nem veszik át, akkor azt a EXPRESSONE visszajuttatja áruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk. A csomagot a EXPRESSONE sértetlenül köteles átadni Önnek, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük vetessen fel erről jegyzőkönyvet az EXPRESSONE munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni (ugyanis a későbbiekben az EXPRESSONE nem fogja elismerni).

Sérült csomaggal kapcsolatos reklamációit, panaszait a kiszállítást követően 24 órán belül jelentheti telefonon a 06-30-9357-664 telefonszámon, vagy e-maiben az info@huntland.hu címen. Amennyiben 24 órán belül nem jelzi cégünknek észrevételeit, a későbbiekben azokat már nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben cégünk nyitvatartása nem teszi lehetővé, hogy reklamációját 24 órán belül telefonon közvetítse felénk, kérjük írjon nekünk e-mail címünkre. Az értesítés dátumát vesszük figyelembe.

Az EXPRESSONE futár csak kiszállítja a csomagot a megadott címre, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel kérem forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. Az EXPRESSONE  futár nem szereli össze a dobozban kiszállított készülékeket. Összeszerelést kizárólag szervizes munkatársaink, illetve a partnercégeink vállalnak! Amennyiben ezt a szolgáltatást szeretné igénybe venni, kérem keresse fel cégünket elérhetőségeinken és kérjen rá árajánlatot!


Webáruházunk a 15.000 Ft feletti értékű csomagokat az ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉRE INGYENESEN szállítja ki! Webáruházunk több beszállító termékeit kínálja. A termékek egy része állandóan van raktárkészleten, ám egyes termékeket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük írja meg nekünk e-mailben. Cégünk munkatársai minden beérkezett levélre reagálnak és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi, vagy besszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el - a maximális flexibilitással, és pénzvisszafizetési garanciával kezelünk!


Ingyenes kiszállítás

Webshopunkban található termékeket 15.000 Ft os Bruttó vételár felett Magyarország területén ingyenesen szállítjuk ki. Ingyenes kiszállítás tartozik azon termékeink mellé is, amelyek külön akciójában szerepel az ingyenes házhozszállítás. A Bruttó 15.000 Ft vételár alatti termékek esetén, a raktáron található áruk 24 órán belüli kiszállítás egyszeri díja bruttó 1.300 Ft utánvét esetén, előre utalással 1.100 Ft lesz. A fent említett szállítási költségek kizárólag belföldi EXPRESSONE kézbesítésekre vonatkoznak. A külföldi szállítási díjakról érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.


Megrendelési értesítő és visszaigazolás.

Ön minden elküldött rendeléséről visszaigazolást kap a regisztrációnál megadott email címére. Továbbá a Huntland Shop munkatársa felkeresi Önt a megadott telefonszámon, és személyesen leegyezteti az esetlegesen még nyitott kérdéseket.

A megrendelés átvételekor utánvét esetén fizetési kötelezettséggel jár!


Fizetési módok

Webáruházunkban jelen pillanatban három fizetési mód használható.

1. Utánvétel:


Ez a készpénzzel az áru átvételekor történő fizetés. Az árut az átvételekor kell kifizetni készpénzben az EXPRESSONE Futárnak akár bankkártyával is a helyszínen. Ön megrendelheti a készüléket akár webáruházunk bevásárlókosarával, e-mailben vagy telefonon a 06-30-9357-664 telefonszámon. Munkatársaink összekészítik a csomagot, illetve ha van olyan termék, amelyre várni kell, akkor ezt telefonon, vagy e-mailben jelzik a megrendelőnek. Ha a rendelt termékek közül valamit nem tudunk beszerezni mert hiánycikk a gyártóknál, akkor ezt személyesen telefonon jelezzük, ha nem tudunk telefonálni (mert nincs telefonszám vagy nem veszik fel) akkor e-mail formájában értesítjük Ügyfeleinket. Amikor a csomag elkészül, kollégáink kiállítják a számlát, majd a csomag megkapja az EXPRESSONE-azonosítóját, és a feladás napján egy e-mail-es jelzést küldünk megrendelőinknek .A feladást követő napon reggel lehet először érdeklődni az EXPRESSONE-nél a csomagról a csomagszám alapján. A futárnak a csomag átadásakor kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni a csomag értékét, amely esetenként tartalmazhatja a szállítási költséget is, amennyiben a megrendelés értéke 15.000 Ft alatt van.


2. Banki előre átutalás:

A másik, talán kicsit kényelmesebb megoldás, az Banki előre átutalás. Ebben az esetben a számla összegét és sorszámát elküldjük Önnek fax-on vagy sms-ben. Ön átutalja a számlán szereplő összeget (hivatkozva az elküldött számla sorszámára) melynek beérkezésekor értékbiztosítással az EXPRESSONE-al elküldjük a csomagot, a 15 ezer Ft.- alatti csomagok esetében a szállítási díj ilyenkor kedvezőbb 1.100 Ft mert ilyenkor nincs utánvét díj.

3. Bankkártyás fizetés

Amennyiben a vásárláskor a bankkártyás fizetést választ, az kosár oldalról a bankkártyás fizetési oldal nyílik meg. A kért adatok megadása után vissaztér a kosár oldalra és befejezheti a rendelést. Ekkor még módosíthatja az cím és számlázási adatokat. A megrendelés elküldése után már erre nincs lehetőség! A CIB Bank szervere kezeli a bankkártya adatait mi nem látjuk csak kapunk egy visszajelzést milyen státuszban van a bankkártyás fizetés. Amennyiben "fizetésre vár" a státusza, a csomag nem indulhat el mert nem teljesített pénzügyileg a rendelés. Abban az esetben, ha "FIZETVE" a státusza a terméket csomagoljuk és küldjük a Megrendelőnek, nem várjuk meg az összeg számlánkre történő beérkezését. 15000 Ft.- alatti megrendelés esetén a szállítási díj 1100 Ft.-, felette ingyenes a kiszállítás.

 

Az ügyintézés pontos menete előre utalás esetén

1.Ön leadja cégünknek a megrendelését.
2.Munkatársaink megnézik, hogy minden termék van-e raktárkészleten, ha nincs, akkor viszont pár napot várni kell a beérkezésükre.
3.Ha minden Ön által rendelt termék hiánytalanul megvan, akkor kiállítjuk a számlát, és telefaxon elküldjük Önnek a számla másolatát, amely tartalmazza cégünk bankszámlaszámát.
4.Ön elutalja a pénzt.
5.A pénz megérkezésekor (minden nap 08-18:00 között ellenőrizzük a beérkezett összegeket) telefonon, vagy e-mailben értesítjük Önt, hogy a csomagot feladtuk 
6.EXPRESSONE esetében a csomag a következő munkanapon kerül kiszállításra, amennyiben az átutalt összeg cégünk bankszámlaszámára 12:00-ig beérkezik.
7.Önnek ebben az esetben a csomag átvételekor már semmit nem kell fizetnie.
8.Az EXPRESSONE Futárszolgálat díját 15 ezer Ft feletti megrendelés esetében átvállaljuk!
9.Az elkészített csomagokat 15 napig őrizzük. Ez idő alatt többször is küldünk e-mailt az utaláshoz szükséges adatokkal, illetve erről telefonon is értesítjük vásárlóinkat, viszont ha ez idő alatt nem utalják el a csomag összegét, a rendelést tárgytalannak tekintjük és lezárjuk.


Gyakran Feltett Kérdések



Mennyi idő múlva szállítják ki a csomagot ha megrendelem?

Amilyen gyorsan csak lehet. De először rendeld meg, mert csak konkrét csomagra tudjuk megmondani, mikor tudjuk szállítani. Cégünk több ezer terméket árul. Van amit készletünkről azonnal tudunk adni és van amit nem tartunk raktárkészleten, ezért azt nekünk is meg kell rendelni. Vannak termékek, amik 1-3 nap alatt beszerezhetők, de vannak olyan termékek is, amik éppen elfogytak a beszállítók, vagy a gyártók készletei küzöl is. Ezekre több napot, vagy akár hetet is várni kell. Vannak olyan termékek, speciális készülékek, amiket az importőr is csak külön megrendelésre szállít, ezek esetében akár egy hónap is lehet a várakozási idő. Konkrétan megmondani, hogy egy csomagot mikor tudunk szállítani, csak a rendelés leadása után tudjuk, hiszen a fent leírt esetek végtelen kombinációja lehetséges. Egy dolgot garantálhatunk: cégünk munkatársai mindent megtesznek azért, hogy a megrendelt terméket mielőbb elküldjék megrendelőinknek. Ha valamire várni kell, az kizárólag a beszállítóink lassúsága miatt van.


Hova és hogyan utaljak banki előre átutalás esetén?

A megrendelés előtt mindenképpen hívja munkatársunkat elérhetőségeinken, ugyanis Ő fogja tájékoztatni a pontos részletekről. Megrendelése után a csomagot elkészítjük, majd kollégáink kiállítják róla az átutalásos számlát. A számlát a kiállítás után közvetlenül elfaxoljuk Önnek, ugyanis ezen szerepel majd az a bankszámlaszám, amelyre el kell utalnia a számla összegét. Amint az átutalt összeg beérkezik bankszámlánkra, megrendelését azonnal teljesítjük. Ezen kiszállítás alkalmával az EXPRESSONE Futárszolgálatnak nem kell külön futárdíjat fizetni, mindössze csak át kell venni a csomagot. A kellemetlenségek elkerülése végett, csak akkor tájékoztatjuk vásárlóinkat az utaláshoz szükséges adatokról, amikor minden készen van. Az utaláson az elkészült számla sorszámát kell majd feltüntetni, hogy a csomagot pontosan be tudjuk azonosítani, és az átutalt pénzről tudjuk, hogy melyik csomaghoz tartozik.

Mikor jön majd az EXPRESSONE futár?

Sajnos nem tudjuk megmondani. Tőlünk munkanapon elviszi a csomagokat az EXPRESSONE  központi szortírozójába és ott az éjjel folyamán feldolgozzák és elviszik a lakhelyéhez legközelebbi depóba, majd másnap reggel kiszállításra átadják a csomagját a futárnak több másik csomaggal együtt. A z EXPRESSONE futárai csak hétköznap, munkaidőben reggel 8-tól délután 17-ig végeznek kiszállítást logisztikai sorrendben. Amikor a futár valakit nem talál otthon, és nem tudja elérni telefonon sem, akkor időt veszít, és késik a többi csomag kiszállításával. Ezért nagyon fontos, hogy: legyen valaki a megadott címen, aki átveszi (és kifizeti) a csomagot, különben visszaszállítják azt a legközelebbi depóba, amelyet azután 3 napig őriznek, hogy a megrendelő érte menjen és átvegye. Amennyiben szeretné nyomon követni csomagját, akkor kérem hívja ügyfélszolgálatunkat és kérje azt a csomagszám azonosítót, amely segítségével az EXPRESSONE központi irodájában információt tudnak adni a csomagja helyéről. Az EXPRESSONE központi száma 06(1) 8 777 400.

Mikor lesz "xy" termék?

Szerencsére általában tartalmaz olyan terméket oldalunk amelyeket weblapunkon is feltüntettünk, azonban vannak olyan speciális termékek amelyek beszerzése néhány hetet is igénybe vehet. Ebben az esetben levélben értesítjük a megrendelőt a várható kiszállításról.


Tudok-e módosítani a rendelésemen?

Természetesen, írhat egy levelet, amelyben megkéri az ügyfélszolgálatot, hogy módosítsák megrendelését, viszont ez csak abban az esetben kivitelezhető, ha a megrendelését még nem küldték el munkatársaink. Ha módosítani szeretné megrendelését, akkor azt célszerü a megrendelést követő 1 órán belül kérelmezni, ugyanis amikor már készen van a számla, és útjára van indítva a csomag, akkor a módosítás már kivitelezhetetlen. Ilyenkor már csak abban az esteben tudjuk módosítani megrendelését, ha postai úton, vagy személyesen visszahozza telephelyünkre. A már megírt számlát ilyen esetekben sztornóznunk kell, és új számlát kell írni a módosított rendelésről. Általában mindent a lehető legrugalmasabban szoktunk intézni, viszont ehhez az is kell, hogy időben (még a csomag kiküldése előtt) értesüljünk a megrendelés módosításának igényéről.

Mennyi a szállítási költség?

A kiszállítás az egész ország területére vonatkozik, a legnagyobb várostól a legkisebb településig. Amennyiben a megrendelés bruttó összege meghaladja a 15.000 Ft –ot, a kiszállítás összege díjtalan, ugyanis cégünk ilyen esetekben átvállalja ennek költségét. Ellenkező esetben utánvét  1.300 Ft -os futárszolgálati díjat, előre utalás esetén 1.100 Ft-ot számolunk fel.

Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?

Természetesen igen. Ha e-mailben szeretne rendelni, akkor kérem írja le a levél végére elérhetőségét (név, cím, telefonszám), illetve küldja el nekünk a megrendelni kívánt termék pontos megnevezését. Ha telefonon rendel, akkor ezt a következő telefonszámon teheti meg: 06-30-9357-664 munkanapokon 08-18 óra között.

Kérhetem a számlát más névre?

Természetesen igen. Rendszerünkben külön van a szállítási és a számlázási cím. Egy megkötés van, kérem ezt időben jelezze internetes elérhetőségeinken, vagy az oldalon feltüntetett telefonszámok egyikén.


Méretprobléma esetén mi a teendő?

Jelezze felénk és ebben az esetben minél előbb cseréljük a terméket. Ha van raktáron az új méret ez egyszerű, hiszen elküldjük Önnek és a rossz méretű terméket elhozza-az-az csereként elhozza a futár. Addig át sem adja az új csomagot. Ebben az esetben a csere díja 2000 Ft.-. Erről a számla a csomagban lesz.


Elhibáztunk valamit (mármint cégünk munkatársai), mi ilyenkor a teendő?

Sajnos van ilyen. Bármennyire is igyekszünk emberek vagyunk és hibázhatunk mi is. Minden csomagot többször is leellenőrzünk, azonban előfordulhat, hogy tévedünk. MINDEN ilyen esetben a saját költségünkön javítjuk a hibát. Általában egy úgynevezett „cserecsomaggal” orvosolható a probléma, ami annyit jelent, hogy küldünk Önnek egy új terméket az EXPRESSONE-al, amit csak akkor ad oda a futár, ha az általunk elrontott csomagot (amelyet már korában kiküldtünk Önnek) átadja neki. Így egy útból megoldható a csere. Ennek a költsége természetesen minden esetben, amikor mi tévedünk, bennünket terhel. Egyre kérjük csak, próbálja meg a vissza-terméket egy dobozba úgy becsomagolni, hogy az lehetőleg épen és sértetlenül érjen vissza hozzánk. Köszönjük.


Nagyon köszönjük, hogy a Huntland Webshop-ját választotta.

Információ: info@huntland.hu vagy 06 30 9357 664

 

 

 

 

Mobil: +36-30 / 9357 664 
E-mail: info@huntland.hu






Elfogadott kártyák:
Legkedveltebb termékek
Sahara melegítő talpbetét

Őzbak trófeaalátét Ö-19

ARMACOL vadriasztó 500 ml

Sahara kézmelegítő

Őzbak trófeaalátét Ö-1

Őzbak trófeaalátét Ö-10

Vaddisznó agyartakaró fából, V-30

Armacol adagoló

Sahara tapadós lábujjmelegítő

Muck Boot Tay neopren gumicsizma

Legfrisebb termékek
4 lábú stabíl \"Stick Mountain Stick\" hegyi cserkelő lőbot
63.990 Ft

4 lábú stabíl Bush Stick könnyű lőbot
39.990 Ft

4 lábú stabíl cserkelő lőbot
34.990 Ft

IRay X-Eye E3m hőkamera
545.000 Ft

IRay X-Eye Y3+hőkamera
699.000 Ft

 
Keresőtávcsövek | Nagyfényerejű távcsövek (50-56) | Spektívek | Alacsonyabb árfekvésű | Zoomos keresők | Monokulárok | Teleszkópok | Kompakt távcsövek | Hőkamerák | Éjjellátók | Digitális | Egyszemes, monokuláris | kétszemes, binokulár | Fényvető | Kiegészítők | Okulárok | Kiegészítők | Lencsetisztítók | Céltávcsövek | Nagyfényerejű céltávcsövek (50-56) | Speciális céltávcsövek | Alacsonyabb árfekvésű | Hajtás távcső, piros pont irányzékok | Hőkamera és éjjellátó távcsövek | Távolságmérők | Lámpák | Keresőlámpák | Fegyverlámpák | Fejlámpák | Kiegészítők | Lábbelik, bakancsok, csizmák, cipők | Bakancsok | Cipők | Csizmák | Kiegészítők | Kések, tőrök | Trófeaalátétek | Őz | Vaddisznó | Szarvas | Muflon | Egyedi fejtáblák | Hátizsákok és táskák | Kéz és lábmelegítő | Ajándék és dísztárgyak | Fémtárgyak | Vadászkonyha | Kiegészítők, szalvéta, konyharuha | Órák | Fegyver kiegészítők, ápolás, aggaték | Markolatrózsák | Fegyverápolás | Fegyverszíjak | Szerelék | Lőszertartók | Gumiagytalp | Aggaték | Fegyvertokok | Lőbotok, spektív és fotóállványok | Fülvédőtokok | Bi-pod | Vadhívás | Vadkamerák | Vadetetés, vadszállítás, automata takarmányozás | Aromák, vad és szúmyogriasztás | BLASER Active Outfits | Kabátok, Fleece | Nadrágok | Ingek | Mellények, pulóverek | Kalap-Sapka | Kiegészítők | DEERHUNTER Outdoor Clothing | Komplett szett | Esőruházat | Kabátok | Nadrág | Pulóverek, mellények | Ingek-pólók | Kalap-Sapka | Kiegészítők | FJÄLL RÄVEN ruházat | Kabátok | Nadrágok | Pulóverek-mellények-fleece | Ingek | Kiegészítők | JAGDHUND vadászruházat | Kabátok | Nadrágok | Pulóver, mellény, polár | ingek, pőlők | kiegészítők | Leszsákok | Vadászzokni | Ruházat terepre | Kabátok | Nadrágok | Mellények | Kesztyűk | Kiegészítők | Pulóver | ingek | Férfi ruházat | Kabát, mellény | Nadrág | Aláöltözet | Polár felső | Sál, sapka, kesztyű | Női ruházat | Kabát, mellény | Nadrág | Aláöltözet | Polár felső | Sál, sapka, kesztyű | Gyermekeknek | Ruházat | Lábbeli | Hátizsák | Hálózsák | Hálózsákok | Túra és hátizsákok | Termoszok, bögrék | Főzés és ami ahhoz kell | Edények, melegítők, hűtőtáskák | Gázfőzők | Vizi sporteszközök | Evezők | Kiegészítők | Elektromos motor | Csörlők | Elektromos csörlők | Kézi csörlők | Hidraulikus csörlők | Kiegészítők, kompresszorok | Vontatás | Seklik |
Céginformáció | Webshop használata | Csomagküldési információk | Általános Szerződési Feltételek | Adatvédelmi szabályzat | Kapcsolat | Mérettáblázat | Hírlevél Feliratkozás | Fizetési tájékoztató |
HuntLand Kft. - 2016 Minden jog fenntartva!
 
Dev by: z404